Volkswagen e-Lavida - Електрокар для себе та сім’ї одночасно

Январь 26, 2022
Замена труб в квартире

Усі сучасні електрокари можна поділити на дві категорії. Перша – моделі, створені з чистого аркуша на «електричних» платформах. Друга категорія – електромобілі, побудовані на базі ДВС-моделей. Незважаючи на те, що назва Купити Volkswagen e-Lavida багато хто з вас чують вперше, цей EV відноситься до другої категорії. Справа в тому, що Lavida — це китайська модель, яка не продається у Митному союзі, ЄС чи США. За своєю філософією автомобіль найближчий до Volkswagen Jetta або Golf. Втім, бензинова «Лавіда» білорусам навряд чи буде цікавою, чого не скажеш про електромодифікацію. Вона, до речі, називається e-Lavida. Нещодавно приїхав перший екземпляр даного електромобіля, і ми не прогаяли шанс познайомитися з цією новинкою ближче. Це справді цікава модель, адже йдеться про сегмент доступних електрокарів, попит на які у нас швидко зростає. Коштує машина трохи дорожче, ніж топова версія Volkswagen Polo 1,4 TSI. Заінтриговані? Ми теж!

Що за Lavida?

Уважні читачі повинні пам'ятати, що ми вже робили тест-драйв електрокара Volkswagen за ціною добре укомплектованого бюджетного седана – у серпні цього року виходила стаття про eUp. Але для білоруського автолюбителя Up все ж таки замало. Уп'ятеро розміститися проблематично, виглядає як прокатна машинка з парку Горького, та й урожай з дачі не привезеш - крихітний багажник зайнятий товсті зарядним кабелем.

А ось e-Lavida – це вже серйозніший автомобіль. Модель є повноцінним седаном С-класу з нормальним багажником та просторим другим рядом. Бензинова Lavida нинішнього (третього) покоління дебютувала на ринку Китаю у 2018-му. Електрична модифікація з'явилася через рік. Машину розробляли німці, але виробництво налагоджено на китайському заводі FAW-Volkswagen. Актуальна Lavida III побудована на MQB-архітектурі, і елементи підвіски тут майже повністю дублюють ходову соплатформну модель Volkswagen і Skoda, яких вистачає на нашому ринку. Із запчастинами проблем не має бути.

Для довідки зазначимо, що, крім електричної версії, китайцям доступні модифікації з бензиновими двигунами об'ємом 1,5 (атмосферний) та 1,4 (турбо) літра. Є 5-ступінчаста "механіка" та класичний "автомат" на 6 ступенів. Привід – лише передній.

Батарея на 38,1 кВт · год - це багато чи мало? Якби не зелені номери, важко було б здогадатися, що це електромобіль. "Лавіду" в потоці швидше приймуть за нову Jetta, ніж за китайський електрокар. Від бензинового седана e-версія відрізняється незначною мірою. Є кілька "електричних" шильдиків. Під заднім бампером забрали виїмки під вихлопну систему. В іншому машина повторює екстер'єр бензинової Lavida. Стилістика тут є типовою для Volkswagen кінця 2010-х. Хтось назве екстер'єр седана нудним, хтось консервативним. Відверто відштовхувальних елементів дизайну у "Лавіди" немає, як і немає деталей, якими хочеться захоплюватися.

Якщо заглянути під капот, стає зрозуміло, що це не зовсім звичайний автомобіль. Тут розташований 136-сильний електромотор, що розвиває пристойну тягу 290 Нм. Цей силовий агрегат встановлений на глобальну версію Volkswagen eGolf. Під заднім диваном розмістили батарею ємністю 38,1 кВт · год. За сучасними мірками, це дуже маленький тяговий акумулятор для такого великого седана. Тут доречно назвати вартість e-Lavida. Під ключ у Мінську цей апарат у топовому виконанні коштуватиме 18,7 тис. доларів. Наївно чекати, що за такі гроші ви отримаєте батарею як у Тесла. Габаритна довжина e-Lavida - 4670 мм. Машина на 2 см коротша за Model 3. Розмір колісної бази — 2680 мм.

Салон майже як у бензинових Volkswagen Інтер'єр тут на 97% уніфікований з ДВС-версіями Lavida і має безліч знайомих з Volkswagen Jetta і навіть Polo елементів. Салон не викликає такого вау-ефекту, як інтер'єр того ж Xpeng P7, зате тут все більш звичне — почуваєшся як удома. А найголовніше - на автомобіль встановлена глобальна прошивка і все меню мультимедійної системи перекладено англійською мовою. Концерн VAG переклав навіть програмні помилки, що вискакують на екрані. Часто у китайських машин перекладено лише основну оболонку розважального комплексу, і як тільки щось йде «не за планом», доводиться відкривати Google Translate. Тут же ви не побачите жодного ієрогліфа.

Кермо, оформлення центральної консолі, блок клімат-контролю і навіть панель приладів схожі з іншими моделями Volkswagen передостаннього покоління. Поруч із селектором режимів їзди («коробка передач») — клавіша електромеханічного ручника, відключення Auto Hold та блок керування режимами. Є три налаштування силової системи – Normal, Eco та Eco+. Про них трохи нижче.

Знайти зручне положення за кермом e-Lavida не складе труднощів. Крісло водія має широкий діапазон регулювань. Кермо можна налаштувати як по вильоту, так і по розі. До ергономіки серйозних претензій немає. По-фольксвагенівськи тут усі на своїх місцях. Центральний підлокітник має кут, що змінюється.

Рассказать о статье